اینستاگرام htohi021
 
حسیـــــن تــــــهــــــی
فـــن کــلاب حسیــــن تــــهـــی در ایران
درباره وبلاگ


سلام... من دوتا آرزو دارم یکی اینه که حسین تهی به آرزوش برسه ...یعنی جهانی شدن...و دوم اینکه برم از نزدیک ببینمش و ازش امضا بگیرم...من دیگه حرفی ندارم
آخرین مطالب
نويسندگان
13 / 2 / 1394برچسب:, :: ::  نويسنده : Najmeh

ﺣﺴﯿﻦ ﺗﻬﯽ ﺗﻮ ﭘﯿﺠﺶ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ
ﻟﺤﻈﻪ ﺗﺎ ۲۴ﺳﺎﻋﺖ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺑﻪ ۲۴ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻨﺘﺨﺐ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ
ﻫﻤﯿﻦ عکسه(منظورش این عکسه که من گذاشتم نیست) ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎً ﺧﻮﺩﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻡ !

ﺣﺎﻻ ﮐﺎﻣﻨﺘﺎﯼ ﻣﻠﺖ:

ﭼﺮﺍ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﻝ ﮐﺸﻮﺭ ﺑﺎﻡ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺷﯿﺐ ﺩﺍﺭ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ؟؟؟
ﺍﮔﻪ ﮐﻠﯿﺪﺗﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﯿﺪﯾﺶ ﺩﺳﺖ حسن؟
ﺍﮔﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﭼﺮﺍ ﺩﺭ ﻧﻬﺞ ﺍﻟﺒﻼﻏﻪ ﺑﻪ 
ﺁﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻧﺸﺪﻩ؟
ﺍﻗﺎ ﺣﻤﯿﺪ ﺩﺍﺵ ﺗﻮ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﯼ ﻓﻠﺸﻪ ﻣﻨﻮ ﺑﯿﺎﺭﯼ؟ 2ﻣﺎﻫﻪﺩﺳﺘﺘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻭﺍﺳﻪ ﺣﺴﯿﻦ
ﮐﺎﻣﻨﺖﻣﯿﺰﺍﺭﯼ؟ :||||
ﭼﺮﺍ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﺠﻮﺭﯼ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺩﺍﺟﻤﻌﺴﺖ؟؟؟؟؟؟؟؟
کی ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﻣﯿﺒﻨﺪﻩ؟
ﺗﻮ ﺧﺎﺭﺟﻢ ﭘﺸﻪ ﻫﺴﺖ؟
ﺳﻼﻡ ﺗﻬﯽ ﺩﺍﺵ ﺳﻮﺍﻝ ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﭘﻮﻝ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﻪ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺩﺳﺘﯽ ﺑﺪﻩ ﻻﺯﻡ ﺩﺍﺭﻡ
ﺗﺘﻠﻮ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻱ؟ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ؟؟
ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻯ ﺑﺮﮔﺮﺩﻯ ﺑﻴﺎﻯ ﭘﺎﺑﻮﺱ ﺍﻗﺎ ﻣﺠﻮﺯ ﻣﻴﺪنااا ?
ﺗﻮ ﺣﺎﺿﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﺸﻘﻤﻮﻥ ﭼﮑﺎﺭﮐﻨﯽ؟؟ 
ﺭﻭﺯﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ؟ 
میگم ﻧﻈﺭﺕ ﭼﯿﻪ آخر هفته ای ﺑﺎ ﺗﺘﻠﻮ ﺑﺮﯾﻢ ﺩﺳﺖ ﺑﻮﺱ ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﯼ؟
ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ ﭼﯿﺴﺖ ﻭ ﭼﺮﺍ ؟ ﺑﺎ ﺭﺳﻢ ﺷﮑﻞ ...
دادا ر
شو بگو ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺷﺒﺎ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺨﺎﺑﻦ؟
چجوری میشه مخ احسان علیخانی رو زد؟

 

این نوشته رو تهی چند وقت پیش گذاشته بود ولی من گفتم بزارم شما هم فیض ببرید

منکه مردم از خنده فریادخنده



.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرکت متن دنبال موس

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ